Arama Çubuğu

15 Şubat 2014 Cumartesi

S3'lerinize S4 Romu -->S4 to S3

Sayın Klondroid takipçileri,yepyeni bir romla karşınızdayım. Umarım bu rom hepimize hayırlı ve faydalı olur. SİZDEN ÖNCELİKLİ İSTEĞİM YAZIYI EN SONUNA KADAR OKUYUNUZ.
Yüklenicek Telefonun Bilgileri: Hardware:MTK6575
Ekran Çözünürlüğü:480x800
Cihaz:GT-i9300(Klon S3)
 Kernel:3.0.13 v1219
 İşteYeni Romunuz


 


Romun Özellikleri

•Tüm ikonlar S4 temalı yapıldı.
•Bildirim çubuğu şeffaf yapıldı.
•S4 uygulamaları eklendi. ↓↓
S4 Ayarları
S4 Duvar Kağıtları
S4 Hava Durumu
S4 Kilit Ekranı(Uygulama Falan Değildir.)
S4 Dosya Yöneticisi
S4 Launcher'ı

•S4 zil sesleri roma entegre edildi.
•Sorunsuz Gapps paketi eklendi.
 Ve daha birçok özellik sizi bekliyor.
 Paketin içinde iki zip arşivi daha bulunmakta,bu arşivlerin içinde alternatif ve işinize yarayacak uygulamalar,duvar kağıtları ve zil sesleri bulunuyor. Bunların kullanıcı uygulaması olarak yüklenebilenlerini direk yükleyebilirsiniz.Yüklenmeyenleri sistem uygulaması yapınız. Zil seslerini romun içindeki “Set Ringtone" uygulamasıyla aktifleştiriniz. İsterseniz arşivdeki fontu yükleyebilirsiniz,öneririm.

• Romu Yükleme Sürecinde Yapılacaklar
 Öncelikle romu yüklemeden “MobileUncle Tools" ile imei yedeğinizi alınız ve romu yükledikten sonra bu yedeği geri yükleyiniz. 
Romu yükledikten sonra fabrika ayarlarına dönmenizi KESİNLİKLE önermiyorum. Yükleme işleminden sonra batarya kalibrasyonu yapınız.

•Nasıl Yüklenicek? Romumuz Cwm backup'dır. Bu yüzden Cwm'de “wipe data" ve “wipe cache" yaptıktan sonra “backup and restore" bölümünden “restore" seçeneğiyle romu yükleyebilirsiniz.

NOT: Bildirim çubuğu “usb depoloma" işlemi yaparsanız hata veriyor.Bu yüzden telefonu sürekli bilgisayara bağlayan kullanıcılar arşivde verdiğim “systemui.apk"yi kullanabilirler.
•Görev yöneticisi Furkancan Turan Arkadaşımıza aittir.

• Ziplerin şifresi: klondroid.blogspot.com.tr 

İşte merakla beklediğiniz link:
Buradan İndirin

Hepinize teşekkürler ve iyi kullanımlar.
Öneri ve şikayetlerinizi lütfen belirtiniz.

9 yorum:

  1. Hocam Görev Yöneticisinin benim olduğunu söylerseniz sevinirim. Bir de hocam bu ayarlar menüsü s4 e nasıl benzettiniz? Bir de kilit ekranını nasıl benzettiniz? Şuan romu indiriyorum içinden hava durumu widgetini alıp telime kurucam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yukarıya yazdım.Ayarlar da systemui.apk yı düzenlediğimiz gibi yapmış olabilir.ikonları.

      Sil
  2. Settings i kurdum bende de oldu hemde çok güzel her telefonda çalışır. Ancak weather ı bulamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi bulabildin mi?

      Sil
    2. Evet buldum çokta gğzel çalıştı. Eline sağlık. Ancak ben şu kilit ekranını yapamadım. PlayAPP ile 3xS4 Lockerı system app e attım. Sonra playAPP i çalıştırdım ancak olmadı. Ancak sistemi uygun Kilit Ekranı çünkü ayarlar bölümünde var.

      Sil
  3. Hocam ben şu Statusbarın beyaz temalı yerlerde niye kötü göründüğünü çözdüm. Sizin kullandığınız statusbar %100 şeffaf değil %75 şeffaf. Oyüzden o hatayı veriyor. Onu %100 şeffaf yaparsanız sorununuz çözülür. Yakında romda kullandığınız s4Settings i full türkçe yapıp paylaşıcam.

    YanıtlaSil
  4. Ayni hata devam ediyor,denedim

    YanıtlaSil
  5. Hocam site ne zaman kurulur size ulasamadim ben nurcu00

    YanıtlaSil
  6. Furkan s4ayalar.apk yı hocam duzenlememis galiba burada var http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2426054

    YanıtlaSil